Blog ten jest pamiętnikiem historii narodzin mojego syna.
O Raphaela walczyłam 10 lat.
Przeszłam kilka operacji, 3 zabiegi in vitro.
Trzeci zabieg dał Nam syna.
Oto nasza historia.

środa, 15 grudnia 2010

Wymówka na NIC NIE ROBIENIE przedświąteczne.



Jak podniosłam głowę i wreszcie natrafiłam wzrokiem na zegar-była za pięć minut 12.00
Nowa godzina, nowa data, nowa nadzieja.
Zaczynam odmierzać czas.
Teraz jesteś większy niż poprzednim razem, bo rozmrozili Cię już wczoraj.
Może to lepiej, jesteś wiekszy i silniejszy.
Pan Dr o śniadej cerze uśmiechnął się i pożyczył wszystkiego naj.
Tak miedzy nami, to sobie nieźle wymyśliłeś.
Rodzina cała od soboty na głowę się zwala na święta,
a ja se od dziś znowu leżakuję i NIC nie robię.
Trudno, usmażę tylko uszka do barszczu, a resztą zajmą się dwie babusie i moja mama-teściowa.

Trzymaj się maluszku, jak będziesz gotowy- to my czekamy.









Embrion, zarodek składający się z 8 komórek. Dwa dni po poczęciu.

6 komentarzy:

Inkwizycja pisze...

No Ty to się umiesz urządzić, kochana... ;-))
Uszka usmażyć hehe...
To trzymamy kciuki i... szaaa... będzie, co ma być.
Fajny byłby podarek na święta ;-)
Ściskam mocno!

Bree pisze...

Trzymaj - cie sie

PS: recipes na orzechy skrobne jutro ;) pa

Unknown pisze...

no to miłego gnieżdżenia się :)
buziaki

Ivalia pisze...

No to czekam wraz z Wami, wiadomo :)))
No ażeby to czekanie zbytnio sie nie dłużyło, to posłuchaj:

Czym sie różni śnieg od piekarza????

...

Piekarz wstaje o 3.00......

..... a śnieg jeszcze leży :)))))))
Strasznie mi się ten dowcip podoba, usłyszałam niedawno, zapewne staaaaaaary jak świat, ale fajny :)))))

Zosia pisze...

Trzymam kciuki! I zazdroszczę leżakowania przed Świętami... Ale leżakuj, wypoczywaj, żeby wszystko poszło po Waszej myśli. Buziaki!

monika pisze...

to leżakowanie to mi się kojarzy z tymi kangurami z reklamy wina del sol - to kochana moja bądź albo jak ten kangurek albo jak winko ważne żebyś sobie wyleżała @!!!!!@ <3 - sistera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...