Blog ten jest pamiętnikiem historii narodzin mojego syna.
O Raphaela walczyłam 10 lat.
Przeszłam kilka operacji, 3 zabiegi in vitro.
Trzeci zabieg dał Nam syna.
Oto nasza historia.

poniedziałek, 31 grudnia 2012

ROK 2012-ROK NÓŻKI, ROK 2013-ROK JĘZYCZKA ;-)

ROK 2012



Rok 12, do zdecydowanie rok moich najukochańszych nóżek.
Najbardziej kocham, kiedy o brzasku małe nózki sie budzą i uciekają z łóżka. Wtedy po cichym pokoju rozchodzi sie dźwiek - klap, klap, klap.

Uwielbiam te moje klap, klap, klap.

Rok 13, to wyczekiwany rok mówienia.
Myślę, że niekończącego sie mówienia ;-)


10 komentarzy:

Konwaliowa Bombonierka pisze...

Kocham
najcudniejsze podsumowanie roku, i piękny wzrok dany na nowy!!!!

:*

MariaPar pisze...

Szczęśliwego Kochani !

Inkwizycja pisze...

Niech się spełni! Wszystkiego dobrego, kochani, pięknego roku ;-)
Ściskam

betti312 pisze...

Szczęścia w nowym roku!!! Buziole :*

ystin pisze...

Na pewno tak bedzie!!
całuski serdeczne♥

MK plus J pisze...

Uwielbiam ten blog!Jest taki...pelen milosci i ciepla...:)

Jagoda pisze...

Ja życzę by właśnie tak było :)
By był to rok spełnionych marzeń!

anna studio pisze...

W Nowym Roczku wieeeeeeeeelu radości z synka ;)
i jego ciekawej gadki....;)

Założyłam sobie zeszyt i spisywałam powiedzonka mojego synka, dziś nastolatka...Ty masz pamiętnik...ja na wodach blogowych od niedawna...
Gdy dziś to czytam...śmieję się do łez...
Pozdrawiam ciepło...

anitamm pisze...

BOSKIE!!!

GARDEN PLAN pisze...

Cuuuuudne jest to zdjęcie!!! I podsumowanie też:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...