Blog ten jest pamiętnikiem historii narodzin mojego syna.
O Raphaela walczyłam 10 lat.
Przeszłam kilka operacji, 3 zabiegi in vitro.
Trzeci zabieg dał Nam syna.
Oto nasza historia.

czwartek, 28 kwietnia 2011

HIS LIFE odc I

Nie ma to jak PrzedMatka, która wyciąga aparaty w gabinetach i kręci.
Całe szczęście, że moi lekarze przyzwyczaili się już do tych wybryków.
Oto pierwszy z odcinków serialu His Life.

W kolejnych latach, z duchem czasu przejdziemy-
z kina niemego na kino jak najbardziej dźwiekowe,
z czarno-bialego na kolor,
wystąpią również inne postacie.

Ale teraz tylko TY.



ps. zastanawiam się czy ten pamiętnik ma sens.
Jesteś mężczyzną a oni nie lubią takich dupereli jak blogi, ckliwe wspomnienia itd.
No nic, dokumentuje dalej, zobaczymy jak to będzie.

7 komentarzy:

Kerry-Marta pisze...

No co ty!!! tylko tak mówią ... a tak naprawdę bardzo to lubią. I sam jak podrosnie zrobi Mamie album swoimi małymi raczkami. I to też chwyta za serce. Tulam was mocno!!!!

ankaskakanka pisze...

A dlaczego radiolodzy, czy lekarze mówią po polsku?
Ja mam tylko jedno zdjęcie Martyny w brzuchu To nie dla niego a dla Ciebie będzie super pamiątka. Czas tak szybko leci.

HANNA pisze...

bO jA Aniu raz w miesiącu mam wizyty u Polskiego lekarza, w Polsce. A co 1,5 w Brukseli. Zdjec to mam juz z 10 plus 1 długometrazowy film plus 5 mniejszych-maniak ze mnie.

ankaskakanka pisze...

Ale jesteś szczera. Zszokowałaś mnie tym wyznaniem. Nie uważam tego za głupotę. Ja też miło wspominam narodziny mojego dziecka ale nie zastanawiam się jak ona mnie zapamięta, kiedy mnie już nie będzie. Moja mama nie żyje i mój najmłodszy brat praktycznie nie miał matki. Wiem jaki to jest ból. Pisz ten blog dla Niego. Na pewno będzie z Ciebie dumny, za Twoją walkę o dziecko, za miłość od zarodka, bo tylko matka tak potrafi kochać. Pa

Inkwizycja pisze...

Ależ oczywiście, że ma sens!
Dla Ciebie i dla Niego, świadczy o Twojej miłości, a mali (i duzi) mężczyźni bardzo BARDZO jej potrzebują.
Tak naprawdę PRAWDZIWY mężczyzna jest czuły i wrażliwy, a to od Ciebie zależy - jak Go wychowasz. Cudny jest ten pamiętnik i wzruszające przesłanie...
Ściskam czule!
ps
w sprawie "maja" napiszę mejla, nie przejmuj się ;-))

ankaskakanka pisze...

Dzięki Ci Haniu. Trzymaj się.

Luiza pisze...

Inkwizycja dobrze mówi, trzeba słuchać mądrych ludzi. A tak poza tym to jesteście na 100% pewni, że to chłopak?
Znam ze 3 przypadki osobiście, kiedy to miał być chłopak, a potem "wyskoczyła" dziewczynka Hahahaha ale to tak na marginesie :-)
Dzidzia się cudnie wierci, ma temperament :-) Pamiętasz jak mówiłam o bzach? I wyszło na moje :-))))))) Buziam Ciebie i Twoje potwory. Wszystkie. Te wbrzuszne i pozabrzuszne :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...