Blog ten jest pamiętnikiem historii narodzin mojego syna.
O Raphaela walczyłam 10 lat.
Przeszłam kilka operacji, 3 zabiegi in vitro.
Trzeci zabieg dał Nam syna.
Oto nasza historia.

środa, 31 sierpnia 2011

Miesięcznica



Dyskusje z pluszorami.

Dziś kończysz 1 miesiąc życia.
Jesteś już całkiem sporym kawałkiem chłopa.
Powolutku wycofujemy z Twojej szafy ciuchy w rozmiarze 0-1m.
Uwielbiam Cię ubierać.
I pomyśleć że jak byłam trochę większa niż Ty, to nie lubiłam bawić się lalkami.
Aaa i strasznie Ci dziękuję, że przez ten cały miesiąc byłeś tak bardzo grzeczny.
Buziolki w nosek kochanie i najlepszego.








18 komentarzy:

Kass pisze...

Najlepszego ;)

Unknown pisze...

jaki maluśki. naj naj nasz miesiaczku :*

Mira pisze...

Niby kawał chłopa a jednak maleńki jak orzeszek. Całusy!

ystin pisze...

ach, jak ten czas leci, już miesiąc.... a zaraz będzie roczek... oby jak najdłuzej był taki grzeczny.

***
*****
całuchy serdeczne, ogromne!!!

ankaskakanka pisze...

Dwa słodziaki.

ZEZUZULLA pisze...

Ojejaaa ale minaaa:D Słodziak z Waszego Syna:D

Mamalu pisze...

Hannah to ostatnie zdjęcie to kwintesencja Was dwoje...
Wyszło przepieknie :) naprawdę.

monika pisze...

kochanie już miesiąć !!! jak to szybko mija !!! niech się zdrowo chowa i jest grzeczny :)
twoje zdjęcie z nim z kategrosi CUDO !!!!!

ambiguity pisze...

jaki słodki, urocze spojrzenie. Jak idzie karmienie piersią? Kryzysy pokonane?

Inkwizycja pisze...

Jak widzę Twoją twarz... obok śpiącego Raszka... widzę spokój i pełnię szczęścia...
I uśmiecham się ;-)
Ściskam Was, czule

ivcia pisze...

Niech Anioły czuwają nad Nim !!!
Całuski (jest śliczny)!!!

MariaPar pisze...

"Chłop" rośnie w oczach :-)
Niech kolejne miesiące upłyną na samych miłych chwilach !
Buziaki

Dag-eSz pisze...

To już miesiąc? ale ten czas pędzi... niech rośnie zdrowo! :)
Fajne zdjątko - te ostatnie :)
Pozdrowionka dla Was :)

Edi pisze...

Mały mężczyzna ,że ho...ho...Piękne ostatnie zdjęcie! Pozdrowienia.

ambiguity pisze...

kurczę, karmienie piersią to nie taka prosta sprawa. Nam się udało - u mnie na blogu wpis o wspomaganiu karmienia UU. Jak dasz adres mail to prześlę CI fajną książkę o karmieniu - dużo dobrych rad :) MI pomogło

Elliza pisze...

piekny jest, i taki super malenki.
:) moja juz duuuza panna. dzisiaj konczy 13 tygodni.
ten czas ucieka bez opamietania a maluszki tak szybko dorastaja.
zdrowka zycze

Sylvia pisze...

Już miesiąc?:)
Ucałowania z tej okazji dla Raszka:*

a.pe pisze...

Boziu, jaki z Niego okruszek maciupeńki... Rozczuliłam się...

A mój syneczek tylko 2 dni młodszy :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...