Blog ten jest pamiętnikiem historii narodzin mojego syna.
O Raphaela walczyłam 10 lat.
Przeszłam kilka operacji, 3 zabiegi in vitro.
Trzeci zabieg dał Nam syna.
Oto nasza historia.

sobota, 27 listopada 2010

Pokrowiec w smoki na pierdzielca.



Cyt ..."Dziecko jest obecnie zygotą, zbiorem szybko dzielących się komórek.
Jest wielkości główki od szpilki (około 0,15 mm). Pod koniec pierwszego tygodnia można je zobaczyć gołym okiem.
(2. tydzień po poczęciu)
Zagnieżdżenie
Ok. 5 dni po poczęciu następuje zagnieżdżenie. W tym okresie niektóre kobiety - szczególnie wrażliwe na zmiany hormonalne - mają złe samopoczucie, mogą także obserwować niewielkie krwawienie.
Ty możesz czuć się zmęczona i rozdrażniona - choć nie jest to regułą. Niektóre kobiety mogą na tym etapie ciąży odczuwać pierwsze objawy,
np:szczególnie silne objawy napięcia przedmiesiączkowego: powiększone piersi, wzrost wagi ciała, napięcie podbrzusza, częste oddawanie moczu, zmiany nastroju i zmęczenie.
Miesiączka wydaje się tuż tuż... ale nie nadchodzi. Może jesteś w ciąży ?
Twoje dziecko
Witamy... zarodek
W wieku dwóch tygodni od zapłodnienia Twoje dziecko zyskuje oficjalne miano zarodka.
Zaczyna tworzyć się łożysko, dzięki któremu dziecko będzie się odżywiać. 21 dnia po poczęciu rozpocznie pracę malutkie serduszko, które będzie rytmicznie pompować krew."...


Jak kurcze, że co? Że jeśli jesteś, to za chwilę będziesz miał swoje własne serce?
Macam się po brzuchu, z wielka doza nieśmiałości zawsze wchodzę do łazienki. Mam takie dzikie uczucie, boje się robić siusiu a co dopiero..., no bo jak wypadniesz!!!???
W tym miejscu chciałam Cię jeszcze raz zapewnić, że Twoja matka tylko będzie mieszkać na wsi, a normalnie jest wykształconą kobietą, ale teraz jakoś durnieję.
Objawy durnienia nie były wymieniane jako symptomy ciąży. Chmmm widocznie ja tak mam.
A Pan KOt dostaje pierdzielca.
Najpierw jak mu się wreszcie przyznałam, że zaczełam pisac dla Ciebie bloga to pomarudził, że zapeszam, a wczoraj kupił toooo
Jak myślisz co to jest. Wedługa PK jest to pokrowiec na telefon komórkowy buhaha.



Po chwili przyznał się, że to są - skarpetki dla Ciebie. No normalnie niemożliwe.
A tak sie boi zapeszyć.
Masz więc swoje pierwsze skarpetki w smoki.

Środa godzina 8.10 test ciążowy w szpitalu. I jak ja mam się nie denerwować!

1 komentarz:

monika pisze...

bosze ale to wiono na mnie działa !!! żeby ryczeć przez skarpetki w smoki? ale to pewnie dlatego że kupił tylko jedną parę a gdzie dwie następne ???
<3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...