Blog ten jest pamiętnikiem historii narodzin mojego syna.
O Raphaela walczyłam 10 lat.
Przeszłam kilka operacji, 3 zabiegi in vitro.
Trzeci zabieg dał Nam syna.
Oto nasza historia.

środa, 8 czerwca 2011

6-cio centymetrowa kopiąca stopa



27 tydzień.
Mam lekkiego doła, nie wiem co o tym mysleć.
No jestes kawał chłopa.
1240 gram, jak tak dalej będzie, urodzisz sie z wagą powyżej 4000 gr.

A dół- ponieważ lekarz zastanawia się, czy taki duzy to ty jestes po rodzicach,
czy też może ja mam cukrzycę?.

17 czerwca jade na 3 godziny do laboratorium robić testy.

12 komentarzy:

Bree pisze...

Nie ma co, pilkarz jak sie patrzy :) duzo zdrowka!!!

ankaskakanka pisze...

Nie myśl źle, wszystko będzie ok.

Tomaszowa Chata pisze...

Spokojnie kochana, wszystko będzie OK!!:))) To przecież chłopak a nie Calineczka! Trzymam kciuki:)

Tomaszowa

Dorota pisze...

Trzeba myslec pozytywnie, trzymam za Ciebie kciuki!

pozdrawiam

Inkwizycja pisze...

Waga ponad 4 kg to nie jest jakiś wybryk natury... moja córeńka ważyła 3750 ;-)) a to przecież facet! ;-) w dodatku z wielką stopą, a więc nie ułomek!
Kochana, pomartwić się zawsze zdążysz... Wyniki MUSZĄ być OK!
Ściskam czule Ciebie i Wielkostopego ;-)

ystin pisze...

kochanie, jak Ci już pisałm , ja miałam cukrzyce przy obu moich łobuzach- przy Rafciu zaczęłam w 5-tym m-cu, przy Franku w 3cim- spoko wodza!! Chłopaki 3800 i 3650. Będzie dobrze!

Balbina pisze...

4 kg to normalka moja Tośka ważyła ponad 4,5 kg. A cukrzyca w ciąży to chyba nie jest coś strasznego potem mija. Słuchaj a jak te bóle co to za dziadostwo było?

ystin pisze...

no właśnie- Balbi przypomniała- co z wątorbą???

HANNAH - UNE FEMME pisze...

No właśnie to podobno dlatego że Raszko jest duży, mam dużo h2o i na dodatek to wszytko jest wysoko pod cyckami. Węc-Normalne.
Kurczaki jak ja Słysze od faceta,niewazne ze gine, ze cos co boli babke w ciazy jest normalne to od razu mam ochote wsadzic mu w tyłek grejfruta.

No ale co, nie pogryze-na razie ogłosiłam w pracy ze do konca czerwca tylko jestem i mam nadzieję, ze Normalnie dotrwam.
Buziole za martwienie sie o mnie-
Bardzo mi pomagacie-dziekuje

Balbina pisze...

A czyli standarcik, dziecię ciśnie i wszystko boli:-)
To dobrze, że to tylko młody daje do wiwatu a wątroba.
Siemie lniane też u nas było czasami ale rzadko. A na odwiedzających miałam sposób, żeby mi chaty gratami nie zawalili. Mówiłam aby przyłazili z pampersami na prezent przynajmniej się przydawały.
Raz znajomi kupili Tośce samochód chyba z 2 długi, myślałam, ze ich zatłukę mieliśmy 44 metrowe mieszkanie wtedy :-)

Kerry-Marta pisze...

Wiesz u mnie podobnie było najpierw jak na drożdżach, a w dziewiątym miesiącu prawie już w ogóle nie rósł ani przybierał, tylko minimalnie. Jeden miała 3980 drugi 4100 i były badania pod kątem cukru ale wszystko ok. a teraz nie są ani chudzinki ani grubsi, fajne normalne chłopaki. Myślę że u u Was też będzie ok. Buźka w górę i uśmiech!!!!

Mirelka pisze...

no kochana dobrze będzie, ja mam ciśnienie wysokie i różne takie a trójka mi się chłopaków sypnęła :):):) A co do wielkości... będzie zdrów jak ryba, a jak do cycusia Ci się dorwie to... hihihihhi powodzenia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...