Blog ten jest pamiętnikiem historii narodzin mojego syna.
O Raphaela walczyłam 10 lat.
Przeszłam kilka operacji, 3 zabiegi in vitro.
Trzeci zabieg dał Nam syna.
Oto nasza historia.

czwartek, 30 czerwca 2011

TopSłoń Model

Dzięki światu blogowemu, po którego drogach wędrujemy od ponad roku nie czuje się już sama.
O proszę, wystarczy że zamilknę na kilka dni a kochane e-Ciotki już się pytają czy wszystko u Nas OKI?

Dziękuję-oprócz moich owsików, które poniosły mnie znów w krótka podroż, to OK.
Se zrobiłam ostatnie 2000 km do Szczecina i nazad.

Zachciało mi się durnej, skosztować tych przeklinanych przez wszystkie brzuchate PrzedMatki sesji przepytankowych z kobietami z rodziny, udzielającymi DOBRYCH RAD i kwitującymi Twoje postanowienia, rozkosznym zdaniem- będę wychowywać Twoje dziecko albo jeszcze lepszym niejednokrotnym zarzutem-to co z Ciebie będzie za matka?

Babcie i prababcie -jakby to ująć- maja inne pola popisu względem swojego wnuka.
Za wychowanie i rady-DZIĘKUJEMY, każdy ma swój czas.
Wrrrrrrr juz wiem o co chodzi-nie skorzystam wiecej.

Przyrzekam-siedzę teraz na tyłku i już się nie ruszam.

Prace rzuciłam w pi...du w zeszły piątek, w PL obkupiłam się w książki, leżak wytaszczyłam na taras i już NIE, ale to absolutnie Nie rozrabiam.

No bo czy rozrabianiem można nazwać takie tam pielonko, albo niewinną sesję zdjęciową o 6 rano.
TopSłoń Model

Po wizycie Inkwizycji, Belgowo nawiedziła Mika z Konwaliową Bombonierką i rodzinami.
Perfidna natura ma, nie zważając na prezenty jakie otrzymała od wyżej wymienionych, zarzyczyła sobie jeszcze stylizacji i sesji brzuchowej.

Miało być czarodziejsko i kobieco.
Bo nawet z tym nadbagażem czasami warto sobie przypomnieć tą kobiecość sprzed miesięcy.


Wrażliwców przepraszam za kawałek cycka, ale pozwalam se go wstawić na Mojego bloga, jako nawiązanie do dyskryminacji Polskich Mam karmiących piersią.

Dziękuję jeszcze raz, że jesteście i tradycyjne BUZIOLE W NOCH.



11 komentarzy:

Koza pisze...

Jest bardzo kobieco, ja tez cycki z małym zapodaje gdzie się da, a jak zgorszony kto - to niech nie patrzy, wyglądasz cudnie!

ankaskakanka pisze...

Ślicznie wyglądasz. Masz piękne włosy. Podziwiam za aktywność.

Inkwizycja pisze...

Cudna sesja... Cieszę się, że już osiądziesz na dupsku i będziesz tylko "na moment" wstawać z leżaka ;-))
No pewnie, że się martwimy, jakbyś tak nam znikła, to co by było?!!!
Tradycyjnie ściskam czule!

ystin pisze...

kochana, o taki cycek to nie jeden będzie sie bić ( bo jeden na pewno, a i drugi chyba nie narzeka...) brzusiolek śliczny, nie mówiąc juz o właścicielce! z tą wstązeczką jak czekoladka do schrupania! Całuski!

Bree pisze...

Kochana cudownie!!! jakas Ty piekna, no i te spojrzenie ehhhh

mika - monika pisze...

skarbie zapodaj zdjęcia z rzęsami bo na nich jesteś cuuuuuuuuudna jeszcze bardziej :0)
jeszcze raz dziękujemy za tak wspaniałą gościnę następnym razem zrobimy zlot z konwaliowa Ystin i mną z bachorami to będzie hardkorowo !!!
buziole dla pana kota też

ambiguity pisze...

też niedawno pisałam o dobrych radach, sesja fajna - będzie super pamiątka - mnie tam cyc nie razi, sama karmię wszędzie :)) w myśl zasady "niech się wstydzi ten kto widzi"

lo pisze...

Ale śliczne zdjęcia. Będziesz miała cudowną pamiątkę z tego niezwykłego okresu w Twoim życiu.

Elliza pisze...

Pieknie, romantycznie i bardzo kobieco.
Cudna z ciebie Babeczka.
Uwazaj na siebie nie szalej z tym plewieniem.

Kasia pisze...

fajnie
ja nie nie mam brzuchatej gołej sesji :P
mam ino w ubraniach
buziole

laprovence.pl pisze...

Mega sexowna sesja. A cycor? hmmmmm nie powinnam się wypowiadać bo ja nie facet,ale wiesz tak po cichutku na uszko: zajebiste masz cycki;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...