Blog ten jest pamiętnikiem historii narodzin mojego syna.
O Raphaela walczyłam 10 lat.
Przeszłam kilka operacji, 3 zabiegi in vitro.
Trzeci zabieg dał Nam syna.
Oto nasza historia.

czwartek, 27 października 2011

Kreta i zemsta za zimne mleko. Grecja II


Małpeczko moja kochana, fajnie było.
Jestem strasznie z Ciebie dumna.
Lot samolotem przesiedziałeś łypiąc od czasu do czasu jedynie złym okiem.
Dwie noce na promie smacznie przespałeś.
Dzięki szaleństwu Twojego Taty, wylądowałeś na Krecie.
Zamoczyłeś nuzie w morzu i poleżałeś na leżaku.
Wczesną nocą balowałeś i jako ViP wzbudzałeś zazdrość swoim drinkiem ze smokiem postawionym na barze.
No, działo się działo.


















I jedno z moich ulubionych zdjęć
BO MLEKO BYŁO ZA ZIMNE

24 komentarze:

anieska pisze...

Najsłodsze zdjęcie to te nuzie w morzu. Cuuuudo! Ale reszta też piękne!

ankaskakanka pisze...

A teraz Ci się narażę. Synuś to chyba do tatusie podobny. Mylę się?
Jeśli tak to sorki. Dzielny chłopaczek. Ostatnie zdjęcie super. Pa. Buziaczki.

HANNAH - UNE FEMME pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
HANNAH - UNE FEMME pisze...

Synuś to 100 procentowy tatus, moja jedyna nadzija, że usta bedzie miał po mnie.

Psie Wędrówki pisze...

cały czas podziwiam was za te podróże z maluchem :) skąd w ogóle taki pomysł?

ystin pisze...

i bardzo dobrze, ze do tatusia podobny...tatuś przystojniacha, to i synek będzie! zdjęcia extra, ależ to będzie pamiątka! całuchy....

Inkwizycja pisze...

Hehe, to Kot pozwala Ci wrzucać swoje zdjęcia na bloga? ;-)) Zmienił Wasze życie Raszko, wywrócił do góry nogami... I dobrze! ;-)
Ściskam Was!
ps
nie pisałam, bo ona ..."myśli"... ;-)

HANNAH - UNE FEMME pisze...

Mam przyzwolenie tylko na Listy hihi
No dumny tatuś z syna to sie ujawnia hihi

mika - monika pisze...

zdjęcia są za....a w ostatnim się zakochałam chłopaki są CUDNE !!!!

Psie Wędrówki pisze...

fantastycznnie :) tez bym tak chciala, ale ja wiele rzezczy chce :P

madzika pisze...

Oj Hanulka,zajefajnych masz panów :D
Kreta,ach 100 lat nie byłam,a tak serio to 13 lat temu objechałam całą do kolusia ze swoim exem ,cha,cha i to był nasz ostatni wyjazd razem :).buziole

ambiguity pisze...

troche zazdroszcze Wam tych podrozy , ostatnie foto boskie :)

betti312 pisze...

Świetne zdjęcia!! Raszko wspaniale pozuje (nawet jak sobie słodziutko śpi), stopki w wodzie + minka u taty na ramieniu + ostatnia fotka= słodzizna :), zasłodziłam się ;). Pozdrawiam Was Haniu :*.

Bellisima pisze...

Haneczko jestescie wszyscy wspaniali:):)pozdrawiam serdecznie:)

Dorota pisze...

Widze dumna mamusie i piekne zdjecia:)
Stópki w wodzie - boskie.
Ostatnie zdjecie mnie calkowicie rozbroilo:) Uwielbiam zdjecia tatusiów z dziecmi:)

pozdrawiam cieplusio

ps. u mnie wszystko sie powoli zaczyna, jak bede miala chwile to skrobne mailla:)

Psie Wędrówki pisze...

kim jest Guapa?

Psie Wędrówki pisze...

w którym wpisie znajdę zdjęcia ;D

a.pe pisze...

Uwielbiam na Was patrzeć, uwielbiam Was (no w zasadzie Ciebie) czytać... Zdjęcia cudne... A Raszko rozkoszny jak nie wiem co :)

MariaPar pisze...

Cudowny, dzielny malec ! Tak porządnie trzyma już główkę, że ho, ho :-)
Buziole

MagArt pisze...

Piękne zdjęcia - wy jesteście cudni :)...napisz do mnie i daj tekst i datę i imię krasnala :)

Bo chcę Ci zrobić niespodziankę - przy okazji realizacji innych wisiorków z candy...

ściskam,
Magda

anitamm pisze...

halo, a ja po tygodniowym pobycie z mym dziecięciem w szpitalu u ciebie z przyjemnością oddech łapię :-) synuś słodki, tyś bosko orientalna, a tatuś zakochany w młodym po uszy. moim ulubionym jest zdjęcie pulchniutkich nóżek ale "za zimne mleko" też zaj..iste!

TworzymyInaczej.pl pisze...

Hanula jaki on słodziak!!!! do zjedzenia normalnie. Ślicznego masz synka i powiem to jeszcze raz "wykapany tata" hihihihihi.
Ostatnia fota bomba!!!
buziaki

Evelio pisze...

co tu dużo pisać...zazdroszczę:-) Kretę kocham i mam nadzieję, że pokażę ją Kubusiowi.

Kerry-Marta pisze...

Haniu jako chustową mamę jeszcze bardziej cię lubię. A malutki podróżnik spisuje się na medal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...